3 yaşında kızım bi süredir kaşınıyor ilk baş bi kaç bölgesindeydi çok önemsemedik sonra sonra artmaya başladı diğer yerlerine. Şiddetli kaşınıyor olacakki bazen kaşırken kanatıyor hatta. Baktık normal bi kaşıntı değil ve gün geçtikçe artıyor yarına randevu aldım ama sormak istedim burdan da böyle bişey yaşayan oldu mu neden kaynaklı ve nasıl geçti ?? Aklıma uyuz geliyor salgın var malum ama uyuz olsa diyorum bu zamana kadar illa aile halkına bize de geçerdi ama bi tek kızımda var.