Aliekremim Kızlar 3 aylıkken farkettım sol gözü içe doğru kaymış şekilde. doktora götürdüm 6.ayda geçer dediler suan 6 aylık olmasına 2 hafta var ama hala gecmedi. Bebeğinde göz kayması olupta 6. Ayda veya daha sonrasında düzelme var mı? Yokda doktora mı gitmeliyim
[silindi] 6 aylik olmasina birsey kalmamış hala gecmemisse bence bi goz doktoruna goturun ki varsa kayma hemen gozluk kullanimina baslar, erkenden tedavi olur. Cok gecmis olsun.