Oğlum 2 aylık dün sabah 6.30 da kalktı akşam 1 e kdr bir gram uyumadı devamlı ağlama evde araba ile mi gezdirmedim neler neler yaptım yok ne bende ne eşimde sakinleşmedi emzirirken ağlıyor devamlı ağlıyor o günün öğleni sağlık ocağına götürdük doktor burnu tıkalıydı hafif geniz akıntısı var devamlı burnunu temizleyin antibiyotik yazmaya gerek yok dedi akşam daha beter ağlayınca burnu da iyice tıkanınca özelin aciline götürdük normalde kendi doktoru özel polikliniğe götürüyoruz hafta sonu açık değildi yani. Orada da baktılar kan aldılar çocuğumdan yatış olabilir diye damar yolu açtılar boşuna mosmor eli iki elide hemde delirmemek elde değil sonuçlar normal dedi antibiyotik kullansın diye yazdı ama ben çok kararsızım sabah sağlık ocağı doktoru gerek yok diyor akşam özel var diyor kendi doktoruna da sonucu size atayım bakabilir misiniz gerek var mı diyorum wp den getirin muaniye edelim diyor yani bu özeller neden böyle dünya para döktük dünden beri oğlumun canı sağolsun ama hangi doktora güvenicez anlamadım ( bu arada ilk fizyolojik serum kullanıp burun pompası ile temizlemeye çalıştık burnunu ama maalesef ki temizlenmiyor ) şaşırdım kaldım kızlar anlayacağınız