Roza_dilan Eğer evinizin ısısını düşünüyorsanız zıbın üzerine bir kat giydirin benim evimde sıcak oluyor ,doktor kendinize göre düşünmeyin onun için uygun olan sıcaklık bu demişti bir kat yeter demişti bir de çocuğun göğsüne ve sırtına bakıp usudugunu anlarsınız burun el ve ayağın soğuk olması usudugu anlamına gelmez demişti