Aylayvz 13 haftalik gebeyim folik asitjm ust sinirin ustunde cikmis aynj durumu yasayan oldu mu bi sknti olur mu folkk asit olarak da folbiolu son 3 haftadir duzenli olarak kullandim
Aybukednyr Aylayvz folik asit yüksekliği de eksikliği de hamilelikte tabiki iyi bişey değil. Doktoruna sor muhtemelen kullanma diyeecektir diye düşünüyorum
Aybukednyr Aylayvz ayrıca folbiolu doktorun mu yazdı da kullandın? Mg aşırı yüksek bir doktor bana onu yazmıştı hamilelikte, başka bi doktora gittim bunu sana nasıl yazar hamilesin bir de bu u kullanma deyip decavit yazdi
Aylayvz Aybukednyr evet doktor yazdi. Bende bununla ilgili post acmistim geneli ictigini soyleyjnce bende ictim. Ama duzensiz ictim son 3 haftadir duzenli ictim gecende tahlike gittim baya yuksek cikmis