Esmalinam mamasına zeytin yağı atıyorum makatına da pişik kremi sürüyorum her mamadan sonra da su veriyorum doktor ılık suya oturtmamı söyledi ve kabızlığı 2 gündür yok şükür yırtılma olabilir kanaması varsa doktora götürün bence bizim kanaması yoktu çok zorlanıyordu ama gene de top gibi çokarıyordu