Tosbikkkk yalancı demedim yanlış dedim.suan ben üç yaş cocuklari görüyorum kaç kelime ile cümle kurduklarını giriş çıkışlarda etraftaki şeyleri nasıl konusarak anlattıklarını şuan içlerinde benim kızım gibi iki kişi var .diğerleri nerdeyse büyük insan seviyesinde konuşuyorlar ve bizimkiler ifade edemediği için geride kalıyor buda vakit kaybı bunu anlatmaya calistim