Kızlar merhaba bebeğim şu anda 1 ay 15 günlük. Doğduğundan beri meme artı hip organik mama kullanıyorum 3 gün evvel hipp organik combiotic mamaya geçtim.Bebeğim her gün iki kez kendi kakası ı yapardı normal katılıkta fakat üç gündür kakasını gün boyu yapmıyor ben hareketlerle makatına yag sürerek masaj ayakları ınkarnına iterek vs kakasını yaptırıyorum ancak kakası ishal gibi sulu şekilde.Bşr haftalık iken biogai damla başlamıştık hala kullanıyorum bagırskları da dogdugundan beri fıkır fıkır sürekli beslenşrken bile bagırsaklarının öttüğünğ duyuyorum mide guruldaması gibi bagırsaklarındaj ses geliyordu 1aydır.45gündür de biogai kullanıyoruz ilk lez böyle ishal gibi oldu Mama değiştirdiğimmiçin olur mu bu sekilde yoksa damlayı artık kesmelimiyiz sizce ? Üşütmüş olsa yeşil olur kakası diye dediker ama bilemedim