Damlabuyuk bebeğiniz küçük ise şknzamanalrsa böyle oluyor o meme yaraları insanın aklını başından alıyor. Size tavsiyem, bir uzmandan emzirme danışmanlığı alım ama iyi bir uzman, veya pediatristten. İnanın hem bebekle, siz bebekle, siz memeyle, meme bebekle, bebek anneyle, anne memesiyle dalan barışıyor resmen hayat bayram oluyor ve bana göre emzirmek dğnyanın en keyifli şeyi.. mecburiyet değil tabii ki, bir kadın emzirmeyince daha az anne olmaz ama emzirmekte aranızdaki kaldırılabilir sorunları kaldırabilirsiniz de neden olmasjn