Bebekcercinli23 melike_nur12 ben ekol de doğum yaptım ordaki çocuk doktorumuz devran beydi ve çok iyi bı doktor gece gündüz cevap veriyo mesajlarimiza çok ilgili güler yüzlü Ama hayyum beyde İzmir in en iyi doktoru kesinlikle 🙏❤️
Ozgerturul Ekol veya sada hastanesinden Devran Demir Bey. Bizde tavsiye ile gittik çok iyi bir doktor, her iki hastanede de görev yapıyor