Bebeğim 13 aylık sekiz dokuz aylıkken basladi. bı ara unuttu. Bu aralar tekrar başladı ve şiddetli şekilde sürekli yumruk sıkarak vuruyo yüzüne vuruyo ve bunu bir şey istediğinde yapmadigimizda veya onu uyarıp bir şey için yapma dediğimizde özellikle vuruyo. Başına gelen var mı ? Bebekler bunu neden yapiyo ? Nasıl unutturulabilir