Gzddde ben bu sorunu emzirmeden bi kaç dk önce sağım yaparak çözmüştüm ama benim bebegimde yesil kaka olmamıştı laktoz intoleransi vardı köpüklü gürültülü kaka yapiyodu yesil kaka normal bi renk diye biliyorum genelde demir emilimi olduğunu gösterir yeşil yinede bi doktorunuza danışın siz 🌸