Nurguven bizde 1 ay 18 günlüğüz sallanmaya alışmadın zorlanabilirsiniz ilerde benim bebeğim istem dışı sese alıştı ses olunca uyuyor. Ben akşam olunca gece lambasını açıyorum emziriyorum biraz göğsümde dinlenmesini sağlıyorum yavaş yavaş uyku hali olunca yerine bırakıyorum ve pışş sesiyle ya da bebek uyutucu uygulamasından ses açıyorum bazen insan sesi olabiliyor bazen yağmur çünkü bebeğim tepki verebiliyor henüz standart sesimiz yok ama genelde pışş sesi oluyor bekliyorum uyumasını. Böyle yapabilirsiniz sizde geçde uyku eğitimine adım atmış olursunuz. Çok çabuk uyuyor mu derseniz hayır hatta bazen ağlıyor her zaman kolay geçmiyor uykuya ama sabırlı olmak gerekiyor 🌷 tatlı uykular bebişlerimize