Anneyim-a Yarın bebeğim aşı olcak bir yan etkisi var mı gece dikkat etmem gereken sizlerde neler oldu birde kaç gün banyo yasak acaba
Suuu Anneyim-a Doktorum 1.ay aşısında ateş olmaz dedi çıkmadı hiç ateşi. Verem aşısından sonra banyo yasak sadece. Şifa olsun minige😇🤲
MetGok Anneyim-a 1.ay aşısı zaten bebiş doğduğunda hastanede yapılanın 2.si hiç etkilenmiyor merak etmeyin. 2.ay aşılarında da birşey olmuyor ama siz her ihtimale sağlık ocağına gidince ateş düşürücü şurup yazdırın dolapta dursun. Son çareler için🤔
starwomen Anneyim-a 1. Ay alışı en hafif aşı bence hiç bir etkisi olmuyor bebeğe zaten doğduğunda yapıldığı için devamı oluyor. Siz de rahat geçirirsiniz :)