Sedoa_ Krizinka_5 anadolu mahsul sitesinden bakın harika ve organik tarım ilaçsız yağı ama maalesef çok pahalandı artık 😭 bir de ata ağaç iyi diyorlar kullanmadım
kasimonbes Krizinka_5 kristal kullaniyorum ayvaliktan geliyormus 2. Sisemiz bitti. Gayet memnunum cocuguma da etkisi guzel
Babyboyss Krizinka_5 Novavera kullanıyorum bebeğime özellikle 0-12 ay aralığında olan zeytinyağı mükemmel ötesi
Mihrimahim16 Tanıdığınız köylüler den almanızı tavsiye ederim canım… Malesef hile çok yapıyorlar. Biz bile kendi zeytinimizi Yağa dönüştürürken başında bekliyoruz