Kizlar merhaba. Bugün direksiyon sınavım vardı. Sadece ilk iki dersime giren hocamla ve onun öğrettiği araçla sınava girdim. Diğer derslerimi veren hocamız katılmadı sınava. Paralel parka geldiğimizde dikiz aynasini hiçbir şekilde sol arka tekerleği görecek şekilde ayarlayamadim. Bir turlu ayarlanmadi. Israrla tekerleri göremedigimi söyledim. Yanımdaki komisyon hocamız böyle bir araçla eğitim vermenin bile hata olduğunu söyledi. Bu arada hem emniyet kemeri zorla takıldığı için öne gelip aynaya bakmaya çalıştım bakamadım, hemde direksiyon sertlestigi için çevirirken zorlandım baya. Aynayı görmedigim için tekerler sarı cizgiler dışında kaldı ve sınavdan geçemedim. Hocamız arabaya binince benden önceki öğrencinin bir eliyle aynayı tutup diğer eliyle direksiyonu tuttuğunu söyledi. Şimdi böyle bir durumda ben hatalimiyim? Yada yapabileceğim bir şey var mı? Boşu bosuna tekrardan sınava gireceğim çünkü. O an kalmanın şaşkınlığıyla hiçbir şey diyemedim ama geldiğimden beri içim içimi yiyor. Kursu aradım, sınavdaki hocayla bir konuşayım yarın dönerim dedi ama mutlaka bir kılıf bulunur. Benim hatam olsa üzülmem ama kullandığım araçta hiç böyle birseyle karşılaşmadığım için aklıma bile gelmedi aynayı tutmak. Ayrıca zaten direksiyonu iki elle tutmamakta hata değil mi. Anlamadım inanılmaz morelim bozuldu. Zaten kursa yazılma ve derslerin ayarlanması benim için inanılmaz sinir bozucu bir süreçti. 6 ayın sonunda ehliyeti alacağım derken yine alamamak ve üstüne birde para vermek sinir ediyor beni. Böyle bir durumla karşılaşan, sınava itiraz edebilen var mı acaba?