oglumuz01 ben hiç su içirmedim ona alışanlar da var çünkü ama şöyle anlatayım size süreci bebeğim tam buna hazırdı yani dışarıya çıkarıyordum saatlerce dolaşıp oynuyordu Parkta bütün enerjisini atıyordu akşamda yorgun düşüyordu sabaha kadar sadece emzik için uyanıyordu ondan önce sürekli mama içmek için uyanıyordu ve mamayı içene kadar uyumuyordu oğlum 9 aylıkken yürüdü ve 1 yaşında artık oyun oynayıp geziyordu dışarıda sizde gece beslenmesini bi anda kesmek istiyorsanız ilk bi kaç gün dışarı çıkarın parka götürün enerjisini atabilsin emin olun gece daha az uyanacak