Merhaba arkadaşlar. Yarın oğlum için kreş görüşmesine gideceğiz. Sizce neleri sormalıyım. Sizin için kreşte olması gereken öncelikler neler fikir almak istiyorum üstelik bebeğim 25 aylık iken vermek durumundayım. İşe başlamak zorundayım. anneanne babaanne opsiyonumuz yok maalesef.