Pinarim13 Hanımlar bişey sorucam babamın hipertansiyonu varda 2gundur tansiyonu yüksek hastaneye götürdük zar zor düşürdüler ama iki bacağını hissetmiyo yuruyemiyo bu geçici durum mu varmı başına gelen yada aranixda doktor olan