Merhaba anneler. Adım adım büyüyorum veya bardabasa üye olan var mı? Adım adım kapandı gerçi ama. Oğlum 2 yaşında kendim de eğitmen olmama rağmen bazen ne yapacağımı şaşırıyorum. Bu sitelerin hazır kutuları var her ay geliyor. Örneğin 6 aylık abonelik 1500 TL gibi. İçinde çeşitli aktiviteler var tüm parçaları ile. Sizce mantıklı mı üye olan var mı?