Gulceninannesi25 Songul21_01 ben eczaneden alıyorum bulunuyor genelde ellerinde hatta yedekli tutuyorum dolapta durursa biaey olmaz dedi doktorumuz
Yasemin-kckdgn Songul21_01 pardon ne rahatsızlığının var niye kullanıyorsunuz bu fitili geçmiş olsun🙏
Deletedmom_875 Bu fitil bulunmuyor mu herkes bunu soruyor da bende 1 kutu açılmamış var doktorumuz 2.ayda yazmıştı
Songul21_01 Yasemin-kckdgn şuan da bir rahatsızlığımız yok çok şükür doktorumuz evde bulunsun ateşi düşüremediğin zaman havale geçirmesin diye bunu kullan dedi ama eczanelerde bulamadık eczacılar da depolarda olmadığını çok zor bulacağımız söylediler
Ayso5 Songul21_01 hala yok mu ya agumentin ve bu depolar da tükenmişti bende 3 ay kadar önce zoraki bi yerde bulup eve koymuştum ama kaç eczane o zaman gezmistik hatırlamıyorum
Songul21_01 Ayso5 bizde gezeceğiz artık ama anlamadığım bu ilaç yoksa doktorlar miye yazıyor doktorların önerdiği bir ilaç sa neden üretmiyorlar