starwomen Yagmurrrtt ben sarımsak rendeleyip koymuştum. Uyuşturmuştu belki size de iyi gelir. Geçmiş olsun
monami_ Yagmurrrtt aynısını ben de yaşamıştım sonradan çenemin kilitlenmesine kadar gitmişti emzirdiğim için hafif bir antibiyotik vermişti doktor onunla bir süre rahatladım ama sonra olmayınca 3 günlük iğne vermişti bence mutlaka doktora gidin
-erCansu- Yagmurrrtt canm parol içebiliyosnda ihmal etme zaten iltihaplı dşi çekmez emzirirkinde kullanılan antibiyotkler var
Yagmurrrtt monami_ sabah erkenden gidicem ihmal etmeyeyim ne hikmetse hep aynı yerde oluyor anlamadim