19 aylik bi bebisim vardi gecen hafta da yeni bebisim dogdu. Sakin mizacli bi oglum var diye dert etmiyordum ama sureci nasil yonetecegim simdi darda kaldim. Bi yandan kucukle ilgilenmek obur yandan biraz daha buyuk olan kucukle aramdaki bagi korumak cok zor trip atiyor bana resmen dogumdan geldigimden beri. Once sakin sakin sevip sonra vurmaya calisiyor normal hareketler biliyorum ama yanimdan annemler gidince küçüğü nasil koruyacagim mesela. 🥲