Sevo-0667788 Kızlar merhaba aptamilmi Sma 7 aylık çocuğum ek gıda veriyorum mamada kararsızım sma kullanıyodum 2 numaraya geçince kabızlık yapıyo aptamilde çok şekerli dediler o yüzden vermek istemiyom kararsızım bana yardım edebilcek varmı
YaseminAren Sevo-0667788 bende sma alıyordum 1 de 2 de hıpp aldım daha cok sevdı zaten sadece gece ıcıyor
Dilruba_1 Evolvia probiyotikli gaz vs de yapmıyor öneririm doktorumuz önermişti anne sütüne en yakın olarak