Busraata33 Kullananlar memnun mu,hangi marka kullanıyorsunuz .Tavsiye edebileceğiniz bir ürün varmı.Alacagm ama markada kararsızım Beko’nun ki nasıl ? Alerjik bireyleriz çamaşır tozları bizi sürekli hasta ediyor o yüzden istiyorum açıkçası
biroglanannesii1 Busraata33 Lg kullanıyorum ütülü çıkarıyor kıyafetleri 2 yıldan fazladır kullanıyorum oldukça memnunum :))
Mommy00 Busraata33 Sıemens kullanıyorum fazlasıyla araştırıp en iyisi bosch ve siemens olduğuna karar verip çamaşır makinam da siemens olduğu için onu tercih ettim. İnanılmaz memnunum tek bir kıyafet bile çekmedi. Her çamaşıra göre, her kumaşa göre ayrı ayrı programları var hepsinin ayarını kendinize göre de değiştirebiliyorsunuz. Fiyatlar aşırı arttı bütçenize göre de alabilirsiniz ama çamaşırların birbirine dolaşık ve kırış kırış çıkmaması için ısı pompası özelliği olmasına dikkat edin 🌸
MelisT Gryffindor Merhaba hangi programda kurutuyorsunuz ya kaç saat çalışıyor. Bende Arçelik kullanıyorum ama nemli kalıyor bazen bitirince 🥺
Annesininalyasi Regal almış eşim Vestel ile aynıymış çamaşır makinemde Vestel ikisinden de memnunum kurutma makinası lüks değil gerçekten ihtiyaçmış özellikle apartman dairesinde yaşayanlar için
Busraata33 Annesininalyasi Evet suan hamileyim de balkon yıkamak çok zor oluyor ya kova taşımak felan,içeri seriyorum o da rahatsız ediyor.Bakacagm hepsine teşekkür ederim peki çamaşırlar fazla kırışıyor mu
Annesininalyasi Busraata33 kırışık azaltma modu var onu da aktif hale getiriyorum sıkıntı olmuyor kızımın çamaşırlarını ütülemiyorum artık çok ihtiyacı olmuyor kıyafetlerin eşimin kıyafetlerini ütülüyorum sonuçta işe gidiyor düzgün dursun diye ama ütü olayım yarı yarıya bitti makine sayesinde
snyck Busraata33 hoover kullanıyorum nem sensörü var program süresi bitse de kurumadiysa devam ediyor 2 aydır kullanıyorum memnunum filtre temizleme zor gelse de as topla derdi yok kırışıklıkları da açıyor genelde alerji programını kullanıyorum ama 20den fazla program var
anestod Busraata33 Hoover kullanıyorum anti alerjik programı var ben genelde onu kullanıyorum evde kedi olduğu için. Her şeyi kurutuyor. Paspas atıyorum çarşaf atıyorum battaniye atıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım şuana kadar.
Gryffindor MelisT Arçelik 800 Km kullanıyorum. Pamuklu dolap kuruluğu seçeneğinde kurutuyorum. Kıyafetler nevresimler kupkuru çıkıyor. 3 saat 20 dk gösteriyor ama o kadar sürmüyor.
MelisT Gryffindor bende aynı modeli kullanıyorum annemde de aynısı var biz mesala dolaap kuruluğunda kurutuyoruz 1.5 saat falan anneminki güzel kurutuyor ama benimki bazen çok nemli çıkarıyor ya tekrar tekrar çalıştırmak zorunda olduğum oluyor
Kubrashnn Busraata33 benımde alerjim var vestel aldım 4 senedır kullanıyorum asırı memnunum ıyıkı almısım
MelisT Gryffindor teşekkür ederim mutlaka deneyeceğim. Olmazsa dediğiniz gibi bir sorunu vardır diye servisi çağıracağım mecburen