Mirayy00 bu anlattıklarının hepsi normal bütün bebeklerde olan şeyler tatlım emerken terlerler kafaları terler sürekli sıcaktır kafaları emme sıklığı diye bişey yok ne zaman isterse bebek o zaman ver yani sürekli emzir 1 saatte bir de olabilir 2 saatte bir de olabilir bu bebeğe bağlı emzirmenin zararı olmaz kaka sayısı çok normal nefes alışveriş şekli de normal her bebekte olur 2 aylık olunca artık 3 saatte bir kendi uyanır bebiş takip etmene gerek yok bizimki öyleydi ağladıkça emzir altını sürekli değiştir pişik olmasın her emzirmeden önce altını değiştir öyle emzir. Emzirmeden sonra kesinlikle gazını çıkar geğirme sesini duy yani yoksa bağırsaklara iniyor gaz problemi oluşuyor ayaklarını hareket ettir sürekli bisiklet sürme hareketi falan sürekli bak YouTube dan falan izle yenidoğan bebek masajlarını panik yapma akışına bırak