mavilim3560 Kızlar merak ettiğim için yazıyorum 2. Bi çocuk düşünmüyorum ama bana pko ve açıklanamayan infertilite denildi tüp bebek tedavisiyle bebek sahibi oldum böyle olup 2. Hamileliği normal olan var mı acaba ? Var ise bu süreçte neler yaptınız ?
Ailemherseyim mavilim3560 tup bebekle cocuk sahibi olmadim ama bende pkoluyum rabbim ol derse herşey olur ❤️❤️
Premseskolar mavilim3560 pko luyum ilk kızım catlatma ignesiyle oldu ikinci istemedigm anda bir kaza kursunu ile tavsiyem düsünüyorsan kilo ver saglıklı besln spor yap
GezginPaNDa Arkadaşım yıllarca tedavi gördü tüp bebek ile çocuk sahibi oldu. Geçenlerde 2.ye hamile kalmış. Allahın işi…
mavilim3560 Premseskolar kilo veremiyorum diyet yapsam cok uzun süre olmalı yaşam biçimi haline getirmem lazım o kadar zorlanıyorum ki 😢
GezginPaNDa mavilim3560 80 kilo idim 6 atda bir adet oluyordum . Doktor çocuğun olmaz dedi. Sonra 63 kiloya düştüm polikistik kilo vermek çok zor oldu ama verdim . Regl kendiliğinden düzene girdi ve tek seferde hamile kaldım