merhaba oglum 2 yaşında. hicbirseyi yoktu oynuyordu birdeen ağlamaya ve huzursuzlanmaya başladı. biyerini mi carpti diye baktim sakinlestirdim ama sakinlesme aglamaya devam etti icin için. Uyku hali geldi bir anda uyumak istedi sürekli. ares cok hafif gibi ama ağzının içi sıcak sanki. acaba azı dişlerimi. siz de yasadimiz mi