FatmaKk Kendimde yapabiliyorum ancak hazır olarak hangi mama markalarını önerirsiniz hipp i düşünüyorum kullanan var mı
Asyaveannesi04 FatmaKk bende evde yapıyorum genelde makinam var, ama çok nadir gerber alıyorum seviyor
Dilruba_1 Hipp in kaşık mamasını kızım hiç yemedi genel olarak kaşık mama bulamaç tarzı sevmiyor zaten diğer bebekler nasıl yiyor anlam veremiyorum Ama kavanoz mamasından Elmalı havuçlu almıştım onu biraz yemişti Hipp ve hero baby içeriği temiz ama