civcivim0 Kızlar bebeğim 1 aylık. Babyjörn tipi anakucağımız var. Ne zaman kullanabiliriz acaba? Sizler ne zaman kullanmaya başladınız?
umutunannesiiii civcivim0 4.ayda destekli oturabilir olduğun da kullanmaya başladım ama kısa kısa denedim yenidoğan basdestegi vardı bizimkinde elektrikli bizimki