Kızım dokuz aylık. Anne sütü artı ek gıda ile besliyorum şu ana kadar hiç mama vermedim.
Dayana bildiğim kadar dayandım fakat dişim artık çok zorlamaya başladı kanal tedavisi gerekiyor öncesinde de antibiyotik kullanmam gerek. Dişçi ile konuştuğumda kanal tedavisi öncesinde yapacakları iğne nedeniyle 8 saat boyunca emzirmemem gerektiğini söyledi. Bir de söyledigim gibi öncesinde antibiyotik süreci olacak. Galiba antibiyotik kullanmak emzirmeye engel değil.
Asıl sorum şu eğer bu süreçte emzirmemem gerekirse mama verirsem hangi mamayı kullanmamı önerirsiniz ne kadar vermeliyim, kaç saat aralıklarla vermeliyim? Daha önce meme reddi yaşamıştık biberondan dolayı alıştırma bardağıyla mamayı versem olur mu?
Yarın kızımı doktora götüreceğiz rutin kontroller için. Doktorada soracağım fakat buradan da böyle bir süreç yaşamış olup deneyimleri olan anneler varsa önerilerini paylaşırsa sevinirim