TahtaSunta anladim. Dedigim gibi, her bebekte reaksiyon farklı olur ama önlem olarak biraz vücut ısısı yukselince bir çay kaşığı calpol verdim. 38 dereceyi gormeden 2 gunde atlattı çok şükür. Korkmayın yaptirin. Hastaliga yakalanmak, yan etkilerinden daha kötü.