Üzerine olma test pozitif olmadan önce oluyor. Düşük riski olabilir, kimyasal gebelik olabilir, test yanlış sonuç vermiş olabilir. Benim ilk gebeliğim full kanamayla geçti çok şükür bebeğime hiçbi şey olmadı sağ salim doğdu ama hep ilaç kullandım. Acile gidin bence