Rose-leaf Doğumdan sonra tansiyon yüksekliği kaldı bende yaşayan var mı bu durumu uykusuzluktan dirençli hipertansiyon oluyormuş çok uykusuzum çoğu anne gibi uykusuzluğa bi şekilde katlanıyorum artık fakat yüksek tansiyon beni çok kötü yapıyor
Ohasturk Rose-leaf evet ben düzenli olarak ilaç kullanıyorum. Tabi bunda hamilelikte aldığım kilonun etkisi de oldu (10 kilo).doktora gittiğimde kilo verirsen normale döner dedi ama bilemiyorum
Tugba0133 Rose-leaf merhaba düzeldiniz mi aceba bende doğum yapalı 25 gün oldu iki dir acillik oluyorum tansiyonum yükseliyor baş ağrısı mide bulantısı berbat bi hale geldim dahiliye randevu aldım ama merak ediyorum düzeliyor mu öncesinde hiç öyle bir sorunum yoktu Spinal anestezi ile alakalı olabilir mi acaba
Rose-leaf Ohasturk geçmiş olsun eğer kiloyla alakalı olsaydı emin olun ben doğumdan sonra aşırı zayıfladım yine tansiyonum var değişen bişey yok emziriyormusunuz peki
Edalilya Ben de doğumda hipertansiyon çıktı 12 gün oldu doğuralı geçmedi adalat kullanıyorum ilaç emzirme konusunda sıkıntı yaşıyoruz var mı bizim gibi olan?
Rose-leaf Edalilya doktorunuz kullanabilirsiniz demiştir size de ama bunu kendime anlatamıyorum dün acil de dil altı verdiler emziriyorum alabilirsin dediler içim hiç rahat değil
Rose-leaf Edalilya bu arada hamilelikte varmıydı tansiyon sorununuz doğumdan sonra mı başladı sizde de
Tubiiik Rose-leaf bende hafif vardı ama doğumdan sonra daha da kötüye gitti şimdi de uykusuzluk tavan yaptı düzenli ilaç kullanıyorum mlsf😣
Edalilya Rose-leaf hamilelikte başladı tansiyon maalesef hala sürüyor işte siz ilaç alıyor musunuz su an emzirme döneminde ?
Rose-leaf Edalilya tansiyon ilacı kullanmıyorum lustral verdi psikiyatristim minimal geçer süte rahatlıkla kullan dedi ama kullanamadım 2 hafta aldım bıraktım tansiyonum bu ara sürekli 17 de gezdiği için tekrar başladım
Rose-leaf Tugba0133 merhaba devam ediyor lustral kullandım 2 ay biraz dengeledi iyi geldi tekrar bıraktım ilacı bu ara yine yükseliyor sezeryan dan sonra oldu ne olduysa bana da peşinden uyumayan kızımla tavan yaptı yorgunluk uykusuzluk hepsi etken inanın kızım 19 aylık hala uyumuyor haliyle vücüdum tepki veriyor tahlil yaptırdınız mı siz
Tugba0133 Rose-leaf çok geçmiş olsun. Yarına dahiliye randevum bakalım ne diyecek doktor. Gerçekten şaşkınım ilk doğumumda hiç böyle bir şey yaşamadım o da sezeryandi hamileliğimde de bir sıkıntı yoktu beslenme alakalı mı diyorum dikkat ediyorum ama çözemedim ben bu durumu
sevo05 Rose-leaf Merhaba Lustral psikolojik ilaç değil mi? Benimde tansiyonum doğum sonrası dengesiz seyrediyor ve psikolojik olduğunu söylediler. Gözümde kanlanma kulağımda çınlama kaldı ve sebebini bulamıyorlar. İlaç iyi geldi mi size
Rose-leaf Tugba0133 size de geçmiş olsun ben 19 aydır çözemedim tahlil emar herşey yapıldı psikolojik dendi uykularınız nasıl
sevo05 Tugba0133 Merhaba tansiyon sorununuz düzeldi mi? Benim de ikinci doğumda böyle bir problemim oluştu.
Tugba0133 Rose-leaf uyku çok az bebeğim daha 24 günlük 3 yaş oğlum da var ve eşimle bakıyoruz çocuklara haliyle dinlenme yok denecek kadar az 🙄