Ysgl26 Ne olacak böyle baya nine gibi oldu göğüslerim.. tamam emzirmek çok güzel ama çok canım sıkılıyo bu duruma? Düzelmez mi emzirme bitince acaba ne yapmak gerekir
Yasemin-kckdgn Ysgl26 2 seneye toparlıyor tatlım hee ama genç kızlığın gibi de olmuyor tabii ama düzeliyor😉
birannebirmelek Ysgl26 benim gibi göğüsleriniz büyükse hele daha kötü normalde 85-90 takıyordum hamileyken ve emzirme dönenimde süt olunca aşırı şişti 100 bile taktım. şimdide söndü ama bu sefer de sarktı kilo versem de küçülmüyor sarktığı için 🙄😵💫
Ysgl26 Yasemin-kckdgn ah ah hç bişy genç kızlığım gibi olmayacak onun farkındayım ama azcık toparlasa yeter 😂😂
Ysgl26 birannebirmelek yok canım göğüslerim küçüktü zaten en fazla 90 oldu emzirme döneminde şuan hala 80-85 arası