Reflü için bebeklerde gaviscon infant veriliyor ama piyasada yok malesef. Benimde kızım 7aylık, ek gıdaya başladığımdan beri sürekli kusuyor. İlacı bulamayınca doktor arkadaşlarımıza danıştık. Gaviscon likid yetişkin dozunu verebilirsiniz dediler. Çok az miktar zaten. Verdiğimiz gibi kusması kesildi. Çok şükür öksürse de kusmuyor. Doktorunuza danışabilirsiniz bence