Denizanasiii canım insanların ne dediği inan önemli değil. Bebeğinin tahlil sonuçları iyi ise vitamin değerleri iyi ise beslenmeside gayet iyi ve yiyor ise bir sorun yoktur. Bu bebeğin tamamen metabolizması ile alakalı bir durumdur. Çok aktif ve hareketli bir bebektir, katı dışkılama sayısı günlük 2-3 dür, hızlı yakıyordur. Bir sorun yoktur. Bende çok kafayı taktım ilk başlarda şuan bebeğim 16 aylık ve uyku düzeni olsun günlük beslenme düzeni olsun hiçbir besini ayırt etmeden akranlarına göre çok çok fazlasını yer hatta. Fakat dediğim gibi çok hızlı yakıyor metabolik bir mesele aksine bağırsakların düzgün ve istikrarlı çalışması hergün çoçuğun düzenli olarak altını ıslatması ve katı 2-3 dışkılama yapması çok normal ve güzel olan beklenendir. Günde 5-6 kez bez değiştiriyorum. Benim bebeğim 10.200 gr, boyu 81 cm. Çok çok minyon bir bebek dışarıda gören 8-9 aylık sanıyor. Yani kafası falanda yüzüde çok ufak. Tüm vitamin değerleri tavan doktor bile çok güzel böyle devam et nasıl ise düzeni bebeğin dedi. Tahlilleri iyi çok şükür ve çok aktif. Bir bebekte hareketlilik olmazsa olmazlardandır. Aksine olması gerekenin dışında fazla bir kiloya sahip olsaydı bebek günlük aktivitelerini yerine getiremezdi, herhangi bir hareketlilik halinde olamazdı, uyku esnasında mide basıncı ile kilodan kaynaklı nefes darlıkları yada horlamalar meydana gelebilirdi. Çok sık hareket edemediği için yada bacaklara fazla yük bindiği için bacak ayak tabanlarında ve belinde ağrılar meydana gelirdi. Bu nedenle persentilin idealinde mi idealinde sağlıklı olması özgürce hareket edebilmesi gelişimi açısından çok çok önemli. Yani benim Bebeğimin yediklerini farklı bir akranı yese gerçekten tosun gibi olmuştu ama dediğim gibi canım. O yüzden uyku düzenine ve beslenmesine odaklanmaya devam et yeterki yesin;) o kadar şanslı anneleriz ki bebeklerimiz besin seçmiyor yada besin ayırt etmiyor herşeyi seviyor bunun için şükretmeliyiz;)