Aryakuzu Benim kuzim 6 aylik ve dogdugu gündenberi basi vok terluyor emerken oynarken aglarken ve ates gibi oluyo cok sicak oluyor kafasi doktora gittil kalbden süphelendi ama cok sükür birsey cikmadi ayni durumu yasiyanvatmi kim görse kafasi cok sicak diyor sürekli ter icinde tamam babasida cok terler sicak oldugunda ama beni. Kizim soguk günlerdede terliyor
Saricizgilibeyazev Aryakuzu benim de öyle emerken çok terliyor . Ama çok normalmiş bu durum merak etmeyin vücutta en sıcak yer kafaymış zaten 🙃
Derderin Aryakuzu benim bebeğimde de var aynı durum D vitamini ve demir ilacını düzenli vereceğimiz taktirde düzeleceğini söyledi doktor ama düzelme yok malesef
Aryakuzu Derderin ben dogdugundan beri D vitamini veriyorum yurtdisinda yasiyorum burda fazla günes olmadigindan tüm bebeklere veriyolar ama bi faydasi olmadi bende