Kokoshbaby Merhaba anneler benim bebeğim çok huysuz doktora götürdük atarax diye bi surup werdi bebegim 4 aylık gece gündüz agliyor nlur yardım edin
Prunifera Kokoshbaby ilk kez böyle bir şey duyuyorum atarax dediğin sakinleştirici değil mi ya beyni başı döner çocuğun yetişkinleri bile mal ediyo o (kendimden biliyorum) ver 120cc mama şişer uyur mis gibi üzüldüm şu an :(
_kizimveannesi29 Kokoshbaby Gazi falan vardır canım o zamanlar benim kızımda öyleydi masaj yap ılık su ile ılık havlu koy gaz damlası içir emziriyorsan kimyon iç
Minikkuzum1011 Kokoshbaby 4. Ay büyüme atağı. Benim bebeğimde aynı şekilde. Beyaz gürültü açın sakinleşir benim bebeğim davlumbaz fön makinesi elektrik süpürge sesine sakinliyor.
_kizimveannesi29 Prunifera ver 120cc mama şişer uyur mis gibi Her huysuzluk açlıktan mi belkide annesini emiyor şişer uyur nasıl bir yönlendirme anlayamadım
Kokoshbaby Prunifera walla bilmiyorumki canim ya bende ilk defa duydum araştırıyorum icirmek istemiyorum ama cocuk uyumuyor bi türlü bağırarak agliyor karni ac değil gazına yok ama ağlamaktan perişan oldu yawrum
Prunifera _kizimveannesi29 atarax görünce olan şaşkınlığımın yansıması bir cümle.. deriz ya hani yedim ağırlık çöktü şiştim! Benim bebeğim de ağlardı aç değil derdim meğer açmış yani mama takviyesi yapmıştık Neyse..
Kokoshbaby _kizimveannesi29 dediklerini yapıyorum ama gazla bi alakası yok 7 24 gaz ckarma pozisyonlarını deniyoruz oyle olsaydı çıkarırdı damlada weriyoruz ama yok onunla birlikte ağlamaktan başka çarem yok 😞🥲
Kokoshbaby Minikkuzum1011 yok bacım ne beyaz gürültüler kaldi nede buzuki orhanlar artk beraber ağlıyoruz oturupta 🥲
Minikkuzum1011 Kokoshbaby sakin kalmaya çalışın doktor söyledi sen tedirgin huzursuz olursan hisseder oda sakin olmaz diye. Bütün gün kucaktan inmiyor benim oğlum uyumuyor canı sıkılınca ağlıyor emmekte istemiyor bazen. Ben ruh gibi dolaşıyorum uykusuz baş ağrısıyla.