Mylittlepearl 16122022 ben fisher price şehir macerası olan modelini kullanıyorum. Benim baktıklarım arasında en büyüğü buydu. Diğer halıların aksine yatay kullanılıyor iki bebek için daha kullanışlı
16122022 mysaa1 bebeklerin oynacagi oyun halisi almak istiyorum ama ikiz oldukları için büyük istiyorum
16122022 mysaa1 benimkiler 3 aylık daha ikiz oldukları için büyük model iyi olur diye düşündüm yoksa 2 tane piyonolu alabilirim