Kızlar 7 ay önce sezeryan ile bebeğim doğdu. Şimdi dikişin sağ üstünde baskı uygulanınca az acı hissi var. Apandisit yeri gibi acı hissettiğim yeri ama apandisit değilim, uzun zamandır hissediyorum. Sadece baskı uygulanınca.. İç dikişler mi hassas acaba hala? Bebeğim sürekli kucağımda durmak istiyor e ağırlaştı ondan mı alakalı anlamadım. Yaşayan var mı böyle bisey?