Egly benim şikayetlerim çok derin , zaten diğer postlarımda da görmüşsünüzdür hep, benim iki göğüs üstünde iman tahtası denen yerde bi baskı var, zaman zaman boğazımda da oluyor aynısı sanki biri oturmuş. Aynı şekilde midem de var o baskı, mesela aşağı eğileyim kalbim çıkacak, yada mesela oğlumu kaldırıyorum kucağıma aynı şekilde. Bi amda durup dururken de oluyor. Şimdi bide şey iki göğüs arasında bi ağrı gibi de değilde sıkışma gibi bir şey oluyor sol omzumda kolumda boynumda da oluyor ağrı