Merhaba sevgili anneler. 10 aylık bebeğime 7 aylıkken reflü teşhisi kondu. 1 aydır lansor ve gaviscon kullanıyoruz kusmaları azalmıştı. Ama 2 gündür yemek yiyeceği zaman katılarak ağlamaya, yiyecekleri yutmamaya, biraz zorladığımız zaman öğürmeye kusmaya başladı. Bunlar reflü yüzünden olur mu? Tekrar kontrole gitmek gerekir mi ? 2 gündür hiçbir şey yediremşyorum