Kızım 14 aylık geceleri emmek için çok uyanıyor gündüzleri sadece uyumak için ister memede uyuyor çünkü bu yaz inşallah kesmek istiyorum memeden aslında 2 yaşa kadar olsa tabi iyi olur ama gece ne kendi uyuyor ne beni uyutuyor şunu sormak istiyorum memeden kesince huyu suyu daha mı iyi oluyor yoksa daha sinirli mi daha huysuz mu ?