Cok tedirgin oldum 5 aylık kızımın bugün vajen dudakları yapısır diye okudum bir yerde bakayım dedim ama vajen girişi sanki delik seklinde görünmüyor ben mi bilmiyorum yoksa yapıstı mı normalde nasıl görünmeli. Lütfen bilen gören tarif etsin🙏🙏 nasıl olmalı.