Edalilya merhaba hala devam ediyor mu. Benim doğuma girdiğim gün çıktı 19lara acil sezaryen oldum. Ara ara da 14 15 olıyordu. Doğumdan 2 hafta sonra da yükseldi hep alfamed kullandım. Artık ölçmeyi bıraktım 2,5 aylık bebeğim. Ama bende kocaman bi anksiyete bıraktı tansiyonum yükselecek korkusu ara ara ölçüyorum iyi şu an ilacı bıraktım ama strese girdikçe ve çok yağlı yedikçe hafif çıkıyor. Sizin nasıl şu an geçti mi?