Egenim bende tek kullanımlık olanlardan var. Onun yarısını bir deliğe diğer yarısını öbürüne hızlıca sıkıp dediğiniz gibi sırtına pat pat yapıyorum. Akıntı bittikten sonra da pompa ile çekiyorum. Açık oluyor burnu. Ama yutkunurken (sadece emerken oluyor bu dediğim) o kırt ses geliyor. Bilirsiniz o sesi akıntı yutkunma sesi. Bı oksurde geçecek gibi süt ile fazla geliyor tıkıyor