Merhaba kızlar .. Oğlum henüz 2 aylık ama ek gıda konusunda merak ettiklerim var. Biraz araştırma da yaptım ama tecrübeli insanlardan bilgi almak çok daha iyi hissettiriyor. İlk ne ile başladınız? Ne kadar verdiniz? Ne zaman ve günde kaç kere? Yani ilk bir haftalık tecrübenizi paylaşır mısınız? Teşekkürler 🤗