Tatlican muzicelerim2 Ben gecikmeden yapıyorum yani şöyle her ay 3gun one geliyor bende tam günü dolmadan 3gun kala evham yaparsam test aliyorum 😄😄hicte yanlis cikmadi varsa var yoksa yok çıktı
GSevilay65 muzicelerim2 ben bu ay olmadım normalde 15 de olurdum ama bekliorum bu ay bitsin olmazsam kan testi vericem kızım daha 14 aylık 🧿
benaslindayohum muzicelerim2 1 hafta bekledim adetimi belki gecikecektir diye grlen giden olmayınca test yaptım😁
muzicelerim2 Tatlican bugün ikinci gün gelen giden yok geçen aydan beri şüphem var ama dedim belki regl olurum var mı beklesem mi bilmiyorum
edabolukbasi muzicelerim2 4 gün gecikmeyle verdim 2. günde çıkacakmış erken yapsaymışım geçtiyse çıkar yani
edabolukbasi muzicelerim2 yok canım oğluma hamileyken 4 gün gecikmeyle beta 3505 çıkmıştı yani 2 gün gecikmeylede yapsam öğrenirmişim demek istedim
Cicisler muzicelerim2 isterseniz yapın ben 10 TL lik testle yaptım silik çizgi gördüm sonra erken gebelik testi aldım onda çok net çıktı
GSevilay65 muzicelerim2 mide bulantısı kasik karin ağrısı yaşadim serum yedim kendime geldim uyku halsizlik var eşime söyledim az önce kan testi verim dedim daha çok erken ya blmiorum kaldırabilir miyim
muzicelerim2 Cicisler geçen ayın sonuna doğru akıntım oldu kırmızı pembe arasıydı orda şüphelendim ben ama ihtimal vermedim ortalama test ne kadardir
muzicelerim2 Tatlican yarın en iyisi sonuca bakmak böyle var mı yok mu derken insanın içine dert oluyor
muzicelerim2 Tatlican küçük yerde yaşıyoruz tek eczane var orasida eşimin işiyle zıt yerde bende çocukla soğukta gidemedim ama yarın isticem uğraşın bir şekil