Zme Arkadaşlar kayınvalidemlerde kalırken kızım üşüttü (ev sobalı ) şimdi de genizlerinde bi hırıltı var ilaç da kullanmak istemiyorum çok .kızım 4 aylık sayılır ıhlamur vs içirebilir miyim acaba ?
yaseminoztrk Zme küçük olduğu için ıhlamur tarzı birşey veremezsiniz hırıltı varsa mutlaka doktora götürün yoksa kötüye gider. Ayrıca ihtiyacı varsa ilaç kullanmak da kötü birşey değil ihmal etmeyin lütfen geçmiş olsun